شیرازی یار

نمایندگی پکیج لورچ

شرکت تولیدی صنعتی لورچ در سال 1356 به عنوان یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی، با هدف اشتغال زایی و کارآفرینی و با سرمایه گذاری بخش خصوصی فعالیت خود را در شهر زیبا و تاریخی اصفهان آغاز نمود. این کارخانه در منطقه صنعتی جی در شرق اصفهان احداث گردید. شرکت لورچ همواره با بکارگیری نیروهای متخصص و کارآزموده تلاش نموده محصولاتی با کیفیت و در خور شان مصرف کننده تولید نماید.

نمایندگی پکیج لورچ در شیراز

نمایندگی فروش انواع پکیج های لورچ، ایران رادیاتور، بوتان و ... جهت استعلام قیمت خرید، سفارش، دریافت مشخصات فنی و کاتالوگ با واحد فروش در ارتباط باشید. همچنین شما میتوانید جهت تعمیر پکیج لورچ در شیراز و خدمات پس از فروش پکیج لورچ در شیراز با واحد فنی شیرازی یار تماس باشید.

نگاهی به محصولات پکیج شوفاژ دیواری لورچ

گروه صنعتی لورچ بعنوان یکی از برترین تولید کنندگان گروه سرمایشی و گرمایشی ساختمان ها، سالهاست که محصولات پکیج دیواری با کیفیت فوق العاده ای را روانه بازار کرده است.

مدل های پکیج لورچ

تولیدات پکیج دیواری گروه صنعتی لورچ در سه تیپ کلی آدنا، هرما و هیرو ساخته میشوند.

هر یک از تیپ های پکیج دیواری لورچ دارای ظرفیت های مختلف و بین 24000 تا 32000 تولید میشوند.

اطلاعات فنی مدل های پکیج شوفاژ دیواری لورچ

جهت بررسی اطلاعات و مشخصات فنی مدل های پکیج دیواری لورچ، به اطلاعاتی که در صفحه‌ی هر محصول درج شده است توجه نمائید. همچنین در صفحه ی هر محصول، در تب دانلود کاتالوگ، کاتالوگ مخصوص به هر محصول را دانلود نمائید.

دفترچه راهنمای استفاده از پکیج گازی لورچ

در زمان خرید هر یک از مدل‌های پکیج دیواری لورچ، داخل بسته بندی آن یک دفترچه راهنما ویژه محصولی که خریداری نموده اید وجود دارد. اگر هر زمانی این دفترچه را گم کردید نگران نباشید؛ میتوانید براحتی وارد وب سایت نمایندگی لورچ شده و سپس وارد صفحه مدل محصول خود شده و دفترچه آن را دانلود نمائید.

نصب و راه اندازی پکیج دیواری لورچ

هر زمانی که نیاز داشتید پکیج دیواری خریداری شده خود را نصب و استفاده نمائید کافی است با شماره 03134030 تماس بگیرید. این شماره مرکز ارتباط با مشتریان لورچ است. کارشناسان ما درخواست شما را ثبت میکنند تا در اسرع وقت “نزدیک ترین نماینده خدمات پس از فروش لورچ“ به سمت شما اعزام شوند.

محاسبه سر انگشتی ظرفیت پکیج دیواری مورد نیاز

توجه به متراژ ساختمان، یکی از مهم‌ترین نکات در زمان انتخاب پکیج دیواری است.برای محاسبه حدودی ظرفیت پکیج شوفاژ دیواری مورد نیاز، بدون در نظر گرفتن منطقه آب و هوایی و پرت حرارتی، متراژ واحد مسکونی را در عدد 150 و متراژ واحد های ادرای را در عدد 100 (کیلوکالری) ضرب میکنیم.

به عنوان مثال اگر متراژ یک واحد مسکونی را 135 متر مربع در نظر بگیریم، عدد 135 را در 150 ضرب نموده و عدد 20250 بدست می‌آید.

از آنجایی که ظرفیت پکیج دیواری را بر اساس کیلوکالری اندازه میگیرند؛ سرانجام عدد 20250 را بر عدد 860 تقسیم نموده و عدد 23.54 بدست می‌آید. عدد بدست آمده در واقع ظرفیت حرارتی مورد نیاز پکیج دیواری بر اساس کیلوکالری میباشد. طبق این محاسبه برای ساختمان مسکونی با متراژ 135 متر به یک دستگاه پکیج دیواری با ظرفیت 24000 کیلوکالری نیازمندیم.

فروش پکیج لورچ

پکیج لورچ که گاها و به اشتباه پکیچ لورج نیز نامیده می شود، از نوع دیواری بوده و ساخت ایران می باشد که مطابق با استانداردهای ملی ایران و اروپا با کیفیت و راندمان حرارتی بالا طراحی و تولید می شود. پکیج دیواری لورچ در مدل های زیر توسط شیرازی یار به مشتریان ارائه می گردد:

  • پکیج لورچ هیرو قطعات آسیایی درجه 1
  • پکیج لورچ هرما نیمی از قطعات اروپایی و نیمی آسیایی درجه 1
  • پکیج لورچ آدنا قطعات کاملا اروپایی
  • پکیج لورچ آرتمن (توقف تولید)
  • پکیج لورچ آریان (توقف تولید)