شیرازی یار

نمایندگی تاچی

پکیج تاچی (TACHI) به عنوان یکی از سیستم های گرمایشی مهم موجود در بازار، محصول مشترک کشورهای ایران و چین است که طبق جدیدترین استانداردهای ملی و بین المللی تولید و روانه بازار می گردد. پكیج دستگاهی است که امروزه آن را به صورت گسترده در بین مصرف کنندگان می توان یافت و در واقع بهترین جایگزین برای موتورخانه ها و شوفاژخانه ها می باشد که با عملکرد آن آب گرم مورد نیاز جهت گرم نمودن محیط و آب گرم مصرفی تامین می شود و در هنگام خرید پکیج تاچی با توجه به نیاز مشتری از لحاظ موقعیت نصب و ساختار خاص، شرایط محیط، مساحت و متراژ ساختمان در انواع دیواری انتخاب می شود. از پکیج تاچی می توانند فن دار باشند که وجود فن آنها را قادر می سازد تا در بیرون از واحد مسکونی نصب شوند و بسته به ظرفیت، برای چند واحد مسکونی مورد استفاده قرار گیرند، همچنین کمک می کند تا با تخلیه محصولات سوختن و مکش هوای تازه به درون محفظه احتراق، راندمان شعله افزایش پیدا می کند، اما پکیج تاچی بدون فن تنها قابلیت نصب در داخل واحد مسکونی را دارد. محصولات تولیدی این شرکت صنعتی دارای استاندارد ملی ایران، استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001، استاندارد سیستم مدیریت زیست محیطی ISO 14001، استاندارد سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی ISO 18001 می باشد. از مزایای پکیج تاچی می توان به سیستم حفاظت در برابر گیرپاژ پمپ که کمک می کند دستگاه دچار اشکالات احتمالی در ارتباط با نقص های ایجاد شده در پمپ پکیج و در ادامه نوسان در آب گرم مصرفی و گرمایشی نشود.

از دیگر برتری هایی که این مدل از سیستم های گرمایشی نسبت به سایر سیستم های مرکزی دارد وجود سیستم عیب یاب الکترونیک است که هسته آن را یک برد مرکزی تشکیل می دهد که به شبکه ای از سنسورهای تخصصی که هر کدام به یک قطعه متصل هستند و به جمع آوری اطلاعات از سراسر پکیج تاچی کمک کرده تا در صورت بروز یک مشکل به صورت یک کد خطا در صفحه نمایشگر به مصرف کننده نمایش داده شود. همچنین چندین سیستم مهم دیگر در پکیج تاچی موجود می باشد تا کمک می کند این دستگاه با راندمان بهتری فعالیت کند و ایمنی بیشتری را برای مصرف کننده به ارمغان بیاورد که از این دست سیستم ها بکار رفته در پکیج تاچی می توان به سیستم ضد یخ زدگی، سیستم ایمنی کنترل حداقل و حداکثر فشار آب مدار گرمایش که کمک می کند تا حداقل و حداکثر فشاری که برای دستگاه تنظیم شده است بیشتر از آن به دستگاه اعمال نشود همچنین حضور سیستم ایمنی محدودکننده حداکثر دمای آب مدار گرمایش نیز از حد خاصی که برای آن تعیین شده است دمای دستگاه فراتر رفته و به نوعی میزان مصرف انرژی و هزینه کاربر را افزایش دهد. از دیگر مکانیزم ها و سیستم های موجود در پکیج تاچی می توان به سیستم کنترل میکروپروسسوری عملکرد دستگاه، سیستم احتراق آهسته، سیستم ضد نوسان دمای آب گرم مصرفی، سیستم بای پس خودکار و سیستم تنظیم خودکار جریان گاز می باشد. شرکت تاچی پکیج با موقعیت نصب دیواری در ابعاد متفاوت تولید و به بازار ارائه می نماید. تمامی مدل های پکیج تاچی با گارانتی اصلی در وب سایت شیرازی یار ارایه میگردد!

نمایندگی پکیج تاچی در شیراز

نمایندگی تعمیرات تخصصی پکیج شوفاژ دیواری تاچی در شیراز، نمایندگی پشتیبان سرویس با کادر مجرب و تعمیرکاران حرفه‌ای خود برای نصب، سرویس و تعمیر پکیج تاچی در خدمت همشریان عزیز می‌باشد، اگر با مشکلاتی مانند روشن نشدن، جرقه نزدن، خاموش شدن، شعله‌ی زیاد، گرم نشدن آب و نمایش کد ارور مواجه هستید، می‌توانید از خدمات در محل و فوری ما برخوردار شوید. کلیه خدمات ما شامل ۶ ماه ضمانت و خدمات پس از فروش می‌باشند، اگر پکیج تعمیر شده در این مدت دچار مشکل شود، تعمیرات بدون هزینه مجددا انجام خواهد شد. سعی می‌کنیم با تعمیر قطعه‌ی معیوب به جای تعویض هزینه‌ها را کاهش دهیم. اگر مهلت کارت گارانتی پکیج تاچی شما تمام شده، همین حالا از با ما تماس بگیرید، یا درخواست تعمیر پکیج تاچی را به صورت آنلاین برای ما ارسال کنید.

"شیرازی یار" و دسترسی آسان به خدمات فروش و خدمات پس از فروش پکیج تاچی

نمایندگی پکیج تاچی در شیراز

نمایندگی پکیج تاچی در شیراز

تعمیر پکیج تاچی در شیراز

تعمیر پکیج تاچی در شیراز

خدمات پس از فروش پکیج تاچی در شیراز

خدمات پس از فروش پکیج تاچی در شیراز

 

خدمات مشتریان پکیج تاچی در شیراز

این روزها می توان گفت خدمات مشتریان یکی از مهمترین ارکان در مشتری مداری و ارتقاء درجه بندی شرکت ها می باشد. واحد خدمات مشتریان شرکت تاچی در راستای تحقق سیاست مشتری مداری تشکیل یافته است. وظایف این واحد به شرح ذیل می باشد:

مشاوره و کارشناسی

در این مرحله مشتریان محترم می توانند بدون هیچ محدودیتی با واحد خدمات مشتریان تماس حاصل نموده و تقاضای کارشناسی محل موردنظر خود را نمایند.

کارشناسان شیرازی یار پس از هماهنگی لازم به لحاظ زمان مناسب، به محل مشتری اعزام و نظریه فنی خود را مبنی بر ظرفیت مورد تأئید و محل مناسب نصب را کتباً به واحد فروش اعلام می نمایند . البته در بیشتر مواقع واحد فروش و خدمات پس از فروش، مسئولیت این کار را به عهده گرفته و قسمت مهندسی فروش، برای کارشناسی و ظرفیت سنجی اماکن اقدامات لازم را انجام می دهد.

مشتری در صورت تمایل به خرید و استفاده از دستگاه، می توانند به شیرازی یار با خدمات فروش و تعمیر پکیج در شیراز تماس گرفته تا موجبات انتقال کالای مورد نظر به محل نصب فراهم گردد.

بدیهی است در صورت عدم تمایل به خرید، هیچگونه وجهی بابت خدمت فوق الذکر دریافت نخواهد گردید.

نصب، راه اندازی و آموزش

پس از طی مرحله فروش و ارسال دستگاه به محل مورد نظر، مشتری گرامی می تواند خود مستقیماً از طریق تماس با کارشناسان ما، جهت اعزام تکنسین نصب و هماهنگی زمان مناسب اقدام فرمایند.

انتقال دستگاه به محل نصب، سوراخکاری دیوار ها و سقف، جوشکاری ساپورت دیواری و یا زمینی، لوله کشی و کابل کشی مازاد مورد تعهد شرکت و تأمین محل برق موردنیاز دستگاه بر عهده مشتری می باشد و بخش خدمات مشتریان هیچگونه تعهدی بابت ارائه خدمات مازاد ندارد.

تیم فنی خدمات مشتریان شرکت تاچی و شیرازی یار پس از نصب دستگاه موظف به راه اندازی دستگاه و آموزش نحوه استفاده صحیح از دستگاه و ریموت می باشند.

پس از اتمام مراحل فوق کارت گارانتی موجود در دستگاه جهت اعلام کتبی رضایت مشتری برروی کارت که ممهور به مهر نماینده خدمات مشتریان می باشد در اختیار مشتری قرار گرفته و کوپن اول این کارت جهت پیوست به فرم گزارش نصب توسط نماینده خدمات مشتریان جدا گردیده و مشتری میتواند با تکمیل نمودن فرم مربوطه، رضایت و یا عدم رضایت خود را از عملکرد تیم فنی نصب ویا دستگاه خریداری شده اعلام نموده و به اطلاع واحد خدمات مشتریان شیرازی یار برساند. تا نسبت به رسیدگی به مشکل مربوطه اقدام شود

واحد نظرسنجی

پس از اتمام نصب و ارسال فرم گزارش نصب به شرکت، خدمتگذاران شما در این واحد طی تماس تلفنی از نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما مشتری گرامی، شرکت تاچی را جهت ارتقای سطح کیفی محصولات و خدمات مشتریان یاری می دهند.

واحد بازرسی و رسیدگی به شکایات

وظیفه این واحد رسیدگی به شکایات واصله و اقدامات بعدی جهت جلب رضایت مشتری در راستای اصول مشتری مداری میباشد

خدمات پس از فروش (موارد گارانتی)

شرکت تاچی طبق موارد مندرج در کارت گارانتی طلائی موظف به تعویض و یا تعمیر قطعات معیوب پس از نصب به مدت زمان معین در کارت گارانتی می باشد .

کافی است درصورت خرابی دستگاه با واحد خدمات مشتریان شرکت تاچی جهت حضور تکنیسین تعمیر و رفع کامل خرابی دستگاه تماس حاصل فرمائید.

خدمات پس از فروش (غیرگارانتی)

کارشناسان ما به لحاظ تعهد خود مبتنی بر رضایت مشتری اصول مبتنی بر مشتری مداری خود تا ۱۰ سال پس از نصب، تأمین قطعات و ارائه تعمیرات دستگاههای تحت پوشش خود را تضمین نموده و طبق جدول مصوب اتحادیه مربوطه، دستمزدها را محاسبه می نمایند.

سرویس ونگهداری سالیانه

واحد خدمات مشتریان شرکت تاچی جهت بازدهی هرچه مطلوب تر دستگاههای تحت پوشش و جلب رضایت مشتری آمادگی ارائه سرویس و نگهداری سالیانه بر اساس عقد قرارداد با مجتمع های بزرگ، بیمارستانها، وزارتخانه ها، واحد های صنعتی و … را دارد.

توصیه های ایمنی درباره پکیج های دیواری تاچی

استفاده از پکیج های دیواری تاچی در کشور روبه افزایش است که متعاقب آن باید نکات ایمنی در جهت بهره برداری ایمن از آنها نیز مد نظر مردم باشد. افزایش استفاده مردم از پکیج های دیواری و توجه نکردن. به رعایت نکات ایمنی در استفاده از این وسایل ممکن است. خطراتی را به همراه داشته باشد که در این یادداشت خطرات و نحوه استفاده و نگهداری از پکیج های دیواری اشاره شده است

۱ – مساله نشت گاز از مسائل مهمی است که باید در خصوص هر وسیله گازسوزی با جدیت مورد بررسی قرار گیرد. در کلیه وسایل احتراقی گاز سوز از جمله پکیج دیواری آب‌گرم، به علت وجود اتصالات در مسیر عبور گاز، این احتمال وجود دارد که نشت گاز بوجود آید. همچنین در صورت انجام نشدن فرآیند احتراق، گاز به صورت عمده وارد محیط اطراف شده و خطر آتش‌سوزی و انفجار را برای مصرف کنندگان بوجود می‌‌آورد.

در پکیج‌ها با توجه به اینکه پکیج در تمام طول سال کاربرد دارد و استفاده از آن منحصر به فصل خاصی نیست. مکان ثابتی برای نصب آن در نظر گرفته می‌شود. این عمل مزایایی را از نظر ایمنیِ نشت گاز برای پکیج دیواری بوجود می‌آورد. حذف اتصالات نامناسب مانند شیلنگ‌های انتقال گاز و دور بودن اتصالات از معرض تماس و برخورد با اشیا، عمر و قابلیت اطمینان را در پکیج بالا می‌برد. پکیج همچنین دارای سیستم ایمنی وجود شعله است که با قابلیت اطمینان بالایی در صورت تشکیل نشدن شعله گاز مدار را قطع می‌کند.

۲- نشت دود به داخل ساختمان به دو طریق باعث آسیب زدن به بهداشت محیط می‌شود. یکی نشت منواکسید کربن حاصل از احتراق ناقص گاز و دیگر کاهش اکسیژن موجود در هوا اتاق. به این منظور جلوگیری از نشت دود حاصل از احتراق در وسایل گاز سوز ازجمله پکیج دیواری دیواری، مقررات و استانداردهایی توسط مراجع ذیصلاح تعیین می‌شود که در صورت رعایت آنها خطر نشت دود به فضای اتاق به کمترین مقدار خود می‌رسد. علاوه بر رعایت این قوانین وجود سنسور دود و سیستم ایمنی کنترل خروج صحیح دود و همچنین سیستم کنترل عملکرد صحیح فن وجود دارد. این سنسورها با تشخیص یک عملکرد ناصحیح در پکیج. وجود خطا در سیستم را تشخیص داده و ایمنی را برای مصرف کننده پکیج فراهم می‌آورند. برای ثبت تعمیرات پکیج تاچی در شیراز می توانید با شماره تماس های درج شده در صفحه تماس با ما، با ما تماس بگیرید.

۳ – با توجه به این نکته که وسایل گازسوز جهت تشکیل پکیج کدینگ کانال متفاوت احتراق نیاز به مصرف اکسیژن دارند. مقرراتی برای نصب پکیج دیواری و یا پکیج آب گرم در واحدهای ساختمانی کوچک اتخاذ شده است. به طور کلی در واحدهای ساختمانی کوچک نصب پکیج با مخاطراتی مواجه است. به این طریق که در صورت نبود جریان هوای تازه مناسب پکیج با مصرف هوای داخل اتاق‌ها، هوای تنفس ساکنین را نیز مصرف می‌کند.

برای رفع این مشکل چند راه حل وجود دارد. راه حل اول استفاده از دودکش‌های دولایه است که در یک لایه آنها دود خارج می‌شود و در لایه دیگر هوای تازه به پکیج رسانیده می‌شود. همچنین می‌توان از یک مجرای مجزا برای پکیج عمل هوارسانی را انجام داد. روش دیگر نصب پکیج دیواری در تراس یا ایوان است. در صورتی که قوانین و استانداردها در نصب پکیج در تراس رعایت شود این روش نیز خطرات ناشی از مسمومیت بر اثر کمبود هوا را از بین می‌برد.

۴ – با توجه به اینکه پکیج‌ها از مشعل‌های کوچکی برخوردار هستند و کلیه پکیج کدینگ کانال متفاوت سیستم‌های حرکتی آنها به گونه‌ای طراحی و ساخته می‌شود که کمترین صدا را ایجاد کنند، بنابراین پکیج آلودگی صوتی بسیار پایینی ایجاد می‌کند و آرامش مطلوبی را برای مصرف کننده تامین می‌کند. همچنین در صورت رعایت قوانین، می‌توان پکیج را در کابینت نیز جانمایی کرد. که باعث کاهش صدای تولیدی شعله و فن پکیج نیز می‌شود. تعمیرات پکیج تاچی خود را به ما بسپارید.

۵- با توجه به طراحی بهینه شده و مهندسی پکیج، پکیج‌های امروزی به اندازه یک کابینت جا اشغال می‌کنند وپکیج کدینگ کانال متفاوت نسبت به فضایی که بخاری و آبگرمکن و همچنین تاسیسات حرارت مرکزی از ساختمان اشغال می‌کنند، پکیج فضای بسیار کوچکی را به خود می‌دهد. همچنین با نصب پکیج در کابینت مطابق با اصول و قوانین، می‌توان ان را طوری جانمایی کرد که با دکور خانه نیز تداخلی نداشته باشد

خدمات شرکت تاچی در شیراز

» خدمات پس از فروش پکیج تاچی شیراز
» مشاوره فروش محصولات تاچی شیراز
» نصب پکیج تاچی در شیراز
» سرویس دوره ای پکیج تاچی در شیراز
» تعمیر پکیج تاچی در شیراز
» رفع نشتی پکیج تاچی در شیراز
» فروش پکیج تاچی در شیراز
» قیمت پکیچ تاچی در شیراز

توصیه نمایندگی تاچی با رسیدن به فصول سرما از درست بودن پکیج خود اطلاع کامل حاصل نمایید چرا که در زمستان به دلیل صعب العبور شدن بعضی از روزهای سرد سال امکان خدمات محدود میگردد شما می توانید با چکاپ کردن پکیج خو در فصل زمستان از خرابی دستگاه جلوگیری نمایید در هر صورت فنی فراز با داشتم خدمات حرفه ای جای نگرانی برای شما در فصل سرما نمیگذارد تمام تلاش ما جهت اسایش همشهریان شیرازی می باشد

ما با داشتن تعمیر کاران پکیج در دوره های متععد جهت بالا بردن تجربه فنی ان ها تلاش نموده ایم که افرادی فنی در مجموع فراز تعمیر گرد اوری نماییم کلیه تعمیر کاران مشغول کاملا از نقاط قوت وضعف پکیج های تاچی مطلع بوده و در کوتاهترین زمان ممکن اقدام به رفع عیب پکیج تاچی شما خواهند نمود