شیرازی یار

لیست قیمت کولر اسپلیت معمولی T1

تعداد بازدید: 557
دسته بندی : عمومی

استفاده از کولرگازی و اسپیلت امروزه بسیار رایج است. این دستگاه‌های تهویه مشکلات کولرهای دیگر را ندارد. کولرهای گازی از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و قیمت‌های بسیار متفاوتی دارند. نمونه های خارجی آن ها در حال حاضر چندین برابر نمونه های ایرانی قیمت دارند

استفاده از کولرگازی و اسپیلت امروزه بسیار رایج است. این دستگاه‌های تهویه مشکلات کولرهای دیگر را ندارد. کولرهای گازی از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و قیمت‌های بسیار متفاوتی دارند. نمونه های خارجی آن ها در حال حاضر چندین برابر نمونه های ایرانی قیمت دارند.

کولر گازی‌ سامسونگ، ال‌جی، ایران رادیاتور و ... در حال حاضر جزو بهترین‌ها هستند که از طول عمر بالا و کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار هستند.

کولرهای گازی علاوه‌بر کاهش مصرف برق و آب مزایای بسیار زیادی دارند. این کولرها بدون هیچ‌گونه صدا محیطی مملو از آرامش با هوایی بسیار مطبوع ایجاد می‌کنند. برخی از مدل‌های آن‌ها دارای فیلتر ضد حساسیت و برای افراد با مشکلات تنفسی بسیار مناسب هستند. برخی از مدل‌های کولر گازی علاوه‌بر تهویه هوا، امکان تصفیه آن را نیز دارند. این مدل‌ها برای افرادی که در شهرهای صنعتی و آلوده مانند تهران زندگی می‌کنند بسیار مناسب هستند.

کولرهای گازی ظرفیت بسیار بالایی در تولید هوای خنک و گرم دارند از این رو انتخاب بسیار مناسبی برای سالن‌های بزرگ مانند مساجد، تالارها، سالن‌های پذیرایی و .. هستند. مهم‌ترین مزیت این تهویه کننده‌ها تنظیم خودکار هوای آن‌ها است. این دستگاه‌ها مجهز به سیستمی هستند که می‌توانند هوای فضای مورد نظر خود را از نظر دمایی حس کنند و براساس آن هوا را در چرخش نگه دارند. این دستگاه‌ها هر گونه تغییر دما را حس می‌کنند و به ترموستات منتقل می‌کنند.

 

شرحقیمت مصرف کننده
کولر اسپلیت 12000 گرید انرژی A مدل XA، (بدون کیت لوازم نصب)176,336,000
کولر اسپلیت 18000 گرید انرژی A مدل XA-S، (بدون کیت لوازم نصب)244,666,200
کولر اسپلیت 24000 گرید انرژی A مدل XA، (بدون کیت لوازم نصب)290,954,400
کولر اسپلیت 30000 گرید انرژی A مدل XA، (بدون کیت لوازم نصب)363,693,000

 

اصطلاح T1 به این معنی است که کولر گازی در شرایط آب و هوایی نهایتا 45 درجه سانتیگراد می تواند کار کند. اصطلاح T3 نیز به این معنی است که کولر گازی با کمپرسور T3، در شرایط آب و هوایی گرمسیری یا حاره ای ( دمای بالای 45 درجه سانتیگراد) قادر به فعالیت است. همچنین کمپرسور T2 قادر به تحمل درجه حرارت تا 35 درجه سانتی گراد می باشد. همچنین برای زندگی در آب و هوای سرد نیز استفاده از دستگاه تهویه مطبوع T2 مناسب می باشد. در صورتیکه در شرایط آب و هوایی زندگی می کنید که از حداکثر دما در آن منطقه شک دارید، بهتر است دستگاه قدرتمندتری خریداری کنید.

 


نظرات